‹ Asiakastarinat

Case: Lääketukkurin integraatio­kokonaisuus

Netum Groupiin kuuluva AgentIT rakensi asiakkaan integraatiopalvelukeskuksen valvontaan tarvittavat tekniset ratkaisut, ja sen asiantuntijoista koostuva support team valvoo alustaa ja tarjoaa toisen tason tukea vuorokauden ympäri esimerkiksi transportin ja protokollien kanssa. AgentIT:lla on kriittinen rooli asiakkaan tuotannon luotettavuuden, laadun ja toiminnan tehokkuuden varmistamisessa.

Luotettavat valvontaratkaisut vuorokauden ympäri

Tekniset valvontaratkaisut on rakennettu käyttäen open source-alusta Elastic Stackia ja avointa analytiikkaan ja valvontaan tarkoitettua Grafana-alustaa. Niiden avulla laajaa palvelukokonaisuutta voidaan valvoa tehokkaasti ja luotettavasti vuorokauden ympäri. Modernien SOAP ja REST ohella perinteiset FTP yhteydet ovat tärkeässä osassa toteutuksia.

Asiakkaan integraatiopalvelukeskus on keskitetty emoyhtiön ja 27 maayhtiön tarpeisiin, ja se koostuu erilaisista palveluista, kuten Axway B2Bi ja Sentinel, WSO2, Active MQ ja NGINX. Kansainvälinen toiminta on suuressa roolissa asiakkaan liiketoiminnassa. Alusta välittää kymmeniä tuhansia businesskriittisiä transaktioita päivittäin.

 AgentIT Finland Oy on nykyään Netum Integrations Oy ja kuuluu osaksi Netum Groupia.