Tekoäly vai tukiäly
viisautta tiedosta

Tekoälyn avulla kohti älykästä työelämää

Tekoäly avaa ovia

Olemme matkalla kohti älykästä työelämää. Tekoäly avaa ovia, joita emme edes tienneet olevan. Mutta miten tekoälyn tuomia mahdollisuuksia voidaan parhaiten hyödyntää? Miten sen avulla arki oikeasti helpottuu ja tuottavuus kasvaa? Miten valjastamme tiedon viisaudeksi? Näissä kysymyksissä me haluamme ja voimme auttaa.

Varaa aika tekoälysparraukseen

Tunnin mittaisessa maksuttomassa tekoälysparrauksessa autamme sinua alkuun tekoälyn tuomien mahdollisuuksien tunnistamisessa organisaatiossasi ja käymme läpi mahdollisia käyttökohteita. Sparrauksen aikana keskitymme juuri sinulle tärkeän aiheen käsittelemiseen.

"Tekoälyn avulla takuu- ja reklamaatiokäsittelyprosessi on nyt viisi kertaa nopeampaa kuin aikaisemmin."

 

Netum - viisas kumppanisi tekoälyn hyödyntämisessä

Tekoälykoulutukset ja konsultointi

Miten valmistaudun tekoälyn tuomaan muutoksen?

Mistä ideat muutokselle?

  • Peruskoulutus
  • Kyvykkyyksien kehittäminen
  • Johdon koulutuspaketit

Ratkaisukehitys

Miten kehitän ja varmistan tunnistetut ratkaisut?

Miten minimoin kehityksen riskit?

  • Azure AI services
  • Generatiivinen tekoäly
  • Perinteiset tekoälyratkaisut
  • Proof of concept -kehitys
  • Jatkuva palvelu

Tekoäly-
sovellukset

Miten tunnistan aidosti hyödylliset tekoälysovellukset?

Miten otan tekoälytyökalut käyttöön organisaatiossani?

  • Copilot M365
  • GitHub Copilot
  • ChatGPT
  • Cognitive services
  • Business Intelligence

AI-ratkaisut palveluihin

Miten johdan tekoälyn tuomaa muutosta?

Miten yhdistän AI-ratkaisut osaksi toimintaprosesseja?

  • Sovelluskehitys
  • Business Intelligence
  • Business Process Automation
  • Hyperautomaatio

Liiketoiminnan parantaminen tekoälyn avulla

Kokeneet asiantuntijamme pystyvät luomaan organisaatiollesi näkemyksen sekä toteutussuunnitelman, joiden avulla saavutat tavoitteesi. Tyypillisiä tavoitteita ovat esimerkiksi asiakkaiden ja markkinoiden parempi ymmärrys, päätöksenteon,  liiketoimintaprosessien, tuottavuuden ja palveluiden parantaminen tai nopeampi tuotekehitys.

Asiantuntijoidemme kanssa käytävät keskustelut avartavat sitä mikä ylipäätään on mahdollista ja tarpeellista. Kuinka moni työntekijä esimerkiksi tuntee hyvin minkälaisia automatiikkaratkaisuja voidaan tehdä tai minkälaisia käyttötapauksia tekoälyn käsitteen alle kuuluvat koneoppimismallit voivat tukea?

Liiketoimintahyötyjä

  • Enemmän liikevaihtoa / vaikuttavuutta
  • Uudet liiketoimintamallit
  • Uudet tuotteet tai palvelut
  • Operatiivinen kehitys
  • Asiakastyytyväisyys
  • Faktapohjainen päätöksenteko

Ota yhteyttä!

Henrikki Kemppainen
Customer Success Manager
data ja analytiikka
040 821 9628
henrikki.kemppainen@netum.fi

Mari Helenius
Asiakkuusjohtaja

050 564 4266
mari.helenius@netum.fi