Asiakkaat

”Kaikki tähän asti saamamme asiakaspalaute on ollut poikkeuksetta erittäin positiivista.” Juha Kokko, Posti

Asiakkaat

Me Netumissa autamme asiakkaitamme kehittämään digitaalista liiketoimintaa vastuullisesti ja turvallisesti. Liikeideanamme on rakentaa uutta hyödyntäen viisaasti asiakkaan olemassa olevaa IT-varantoa niin, että ratkaisut ovat kestäviä, helposti ylläpidettäviä ja kustannustehokkaita. Asiakas on meille netumilaisille aina ykkönen ja meille on yrityksenä tärkeää, että olemme luottamuksen arvoisia. Kokeneet asiantuntijamme ymmärtävät syvällisesti sekä toimintaympäristön kehityksen että asiakkaiden tietojärjestelmät ja niiden kehitystarpeet ja -mahdollisuudet. Siksi pystymme tarjoamaan palvelua, joka on korkeatasoista niin laadultaan kuin laajuudeltaan, ja asiakassuhteemme ovat tyypillisesti pitkiä. Asiakaskuntamme koostuu sekä julkishallinnon organisaatioista että useilla eri toimialoilla toimivista eri kokoisista yrityksistä.

"Olemme löytäneet erinomaisen asiantuntevan ja luotettavan kumppanin"

Janne Reimari, CIO, Kotipizza

Asiakkaidemme luotettu digikumppani

Kokeneet ja osaavat asiantuntijamme tukevat organisaatiotasi kaikissa muutoksen vaiheissa ja auttavat toteuttamaan muutoksen käytännössä. Teemme asiakkaidemme kanssa tiivistä yhteistyötä ja rakennamme yhdessä toimivampia palveluita. Työskentelemme sekä julkisen että yksityisen sektorin parissa yhteiskunnallisesti merkittävissä asiakasprojekteissa ja nautimme haastavienkin ongelmien ratkaisemisesta. Tutustu asiakastarinoihimme ja lue miten olemme auttaneet asiakkaitamme onnistumaan!

Asiakastarinat

Miksi asiakkaat ovat valinneet Netumin?

Asiakkaamme arvostavat erityisesti Netumin asiantuntemusta, palveluasennetta, palveluiden laatua ja yhteistyön sujuvuutta (Asiakastutkimus Balentor Oy 2020).

Olemme monille organisaatioille juuri sopivan kokoinen toimija, ei liian pieni eikä liian suuri. Yli 20 vuoden kokemus vaativista IT-hankkeista on kasvattanut meistä yhden alan asiantuntevimmista ja osaavimmista palvelutaloista.  Sopiva koko ja matala organisaatio mahdollistaa ketterät toimintatavat ja erinomaisen palvelunlaadun. NPS-arvomme oli 38 vuonna 2021 (Lähde: Kilpailukykyanalyysi 2021, Ratkaisutoimisto Seedi).

Palvelumme

Pysy ajan tasalla

Ota yhteyttä