Asiakastyytyväisyytemme on huippuluokkaa.
Asiakastarinat

Tuottavuus nousuun Kymenlaaksossa – Omistajastrategiasta tehokkuutta hyvinvointialueen tukipalveluihin

LapIT vahvistaa pohjoisen Suomen tietoturvaa Netumin kanssa – jatkuvuudenhallinta strategian ytimeen

TE-Digi näki päivänvalon – työvoimapalveluiden historian suurin tietojärjestelmäuudistus loppusuoralla

Ammatillinenkin koulutus hyötyy digitalisaatiosta – Kpedulle uusi digistrategia

Aalto-yliopiston Cyber Citizen -hankkeeseen rakennettu oppimisportaali SecPort vahvistaa kansalaisten kyberturvataitoja koko EU:ssa

Radio- ja tv-museo Mastolassa opastaa kohta tekoälypohjainen asiakaspalvelija
Miksi asiakkaat ovat valinneet Netumin?
Olemme monille organisaatioille juuri sopivan kokoinen toimija, ei liian pieni eikä liian suuri. Yli 20 vuoden kokemus vaativista IT-hankkeista on kasvattanut meistä yhden alan asiantuntevimmista ja osaavimmista palvelutaloista. Sopiva koko ja matala organisaatio mahdollistaa ketterät toimintatavat ja erinomaisen palvelunlaadun. NPS-arvomme oli 65 (12/2024).